GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Akár utánvéttel, akár bankkártyával is kifizetheted a csomagod. Ha a bankkártyás fizetés mellett döntesz, akkor az OTP SimplePay felületén keresztül tudod teljesíteni a fizetést. Amennyiben az utánvétes fizetési lehetőséget választod, akkor készpénzben vagy a GLS-futárnál lévő bankkártya terminálon keresztül is fizetheted a vételárat és a szállítási költséget (amennyiben van).

„Sikertelen fizetés”-t jelez a rendszer.

Amennyiben fizetés során a fenti hibaüzenetet kapod akkor kérjük, ellenőrizd az alábbi, leggyakoribb okokat: Valóban nem lépted túl a bankkártyás fizetésre beállított napi limitedet? Nincs esetleg letiltva a kártyádhoz kapcsolódó online vásárlás funkció? Sikeres volt a banki többfaktoros hitelesítés? Elegendő pénz áll rendelkezésedre a folyószámlán a fizetéshez? Ha üzenetet kapsz arról, hogy sikertelen volt a tranzakció, akkor a megrendelésed nem kerül leadásra. Kérjük, ellenőrizd a fenti pontokat és ha minden feltétel adott, akkor ismételd meg újra a fizetést!

Mennyi a szállítási költség?

Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség nettó 1.400 Ft, utánvétes fizetés esetén nettó 1.600 Ft, de amennyiben 20.000 Ft felett rendelsz, akkor Magyarország területén ingyenes a kiszállítás!

Hogyan kapom meg a számlát?

A rendelésed leadása után rendszerünk feldolgozza a megrendelésed adatait, erről pedig e-mailben értesítünk, mely tartalmazza az elektronikus számlát is.

Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre nincs lehetőség, kizárólag házhozszállítással tudod átvenni a csomagod.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha a GLS által megadott kiszállítási időpontban és/vagy helyszínen mégsem tudod átvenni csomagod, értesítsd erről haladéktalanul a GLS futárszolgálatot (ezzel kapcsolatban a GLS minden szükséges információt automatikus e-mail formájában továbbít majd a részedre - amint átvette tőlünk kiszállításra a táskádat. Amennyiben a GLS futár az általuk megadott kiszállítási időpontban nem talál otthon, további 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését, melynek következő időpontjáról ők értesítenek. Ha ezt követően sem veszed át a terméket, akkor a termék visszaszállításra kerül raktárunkba. Az ezzel kapcsolatos valamennyi pluszköltség téged terhel – így kérjük, inkább jelezd előre a futárszolgálatnak, ha nem tudod átvenni a terméket! Ha ezt elmulasztod, akkor csak a szállítási költség újbóli megfizetésével tudjuk ismét feladni részedre a csomagot.

Leadtam a rendelést, de mégis másik címre kérem a kézbesítést.

Az általad megadott szállítási nap reggelén automatikus értesítést fogsz kapni. Ezen keresztül módosíthatod a szállítás napját, de akár a kiszállítási címet is – vagy bármilyen más, a szállítással kapcsolatos adatot.

Tudok a GLS-futárnál fizetni?

Természetesen. Amennyiben az utánvétes fizetési lehetőséget választod, akkor a csomag átvételekor tudsz fizetni a futárnál készpénzben vagy bankkártyával is.

Sérülten érkezett a termék.

Cégünk minden esetben, gondosan ellenőrzött, hibátlan terméket ad át a futárszolgálatnak. A leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat, hogy a táska szállítás közben megsérül. Mivel ilyen esetekben a felelősség a GLS futárszolgálatot terheli kérjük, minden esetben légy körültekintő és alapos, amikor átveszed a csomagot! Kérjük, mielőtt aláírod, hogy sérülésmentesen átvetted a csomagot, bontsd ki a csomagolást és ellenőrizd alaposan a terméket! Amennyiben esetleg sérülést, pl. karcolást tapasztalsz jelezd a futárnak, hogy nem veszed át a csomagot – ellenkező esetben nem áll módunkban a terméket cserélni vagy a vételárat visszatéríteni.

Lemondani/Módosítani szeretném a leadott rendelést.

Amikor leadsz egy rendelést, azzal vásárlási kötelezettséged keletkezik. Ennek elfogadásához a megrendelés leadása előtt hozzájárulsz. Mi, a Bagsy.hu-nál természetesen mindent megteszünk, hogy a lehető legelégedettebb légy vásárlásoddal! Minden megrendelés után automatikus visszaigazolást küld rendszerünk e-mailben. Ennek kiküldésétől számítva 24 órán belül ügyfélszolgálatunk még tud segíteni a rendelés módosításában – kérjük keresd kollégáinkat bizalommal! Ezt követően megrendelésed már átadásra kerül a futárszolgálatnak, így a megrendelés módosítására sajnos már nincs lehetőséged.

Merre jár a táskám?

A megrendelésed sikeres beérkezését követően a Bagsy.hu automatikus e-mail formájában, 24 órán belül értesít arról, hogy rendelésed rögzítésre került. Szintén automatikus e-mail formájában tájékoztatunk arról, amikor csomagodat átadtuk a GLS futárszolgálat részére. Innentől kezdve a GLS nyomkövető rendszerében tudod figyelemmel kísérni, merre jár a megrendelésed, valamint ők értesítenek a várható kiszállítás dátumáról és az ezzel kapcsolatos egyeztetési lehetőségekről is. A GLS minden nyomonkövetéssel kapcsolatos információt e-mailben továbbít a részedre. Ide kattintva pontosan megnézheted, épp merre jár a táskád.

Elállási jog

A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó a vásárolt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállhat. Így amennyiben a táskád átvételétől számított 14 napon belül mégis inkább elállnál a vásárlástól, erre minden lehetőséged megvan. Fontos tudnod, hogy ebben az esetben a termék visszaküldésének díja (csomagolás és postaköltség vagy futárszolgálat) téged terhel. Csak hibátlan, károsodástól mentes terméket tudunk visszavenni – ellenkező esetben nem áll módunkban a vételárat visszafizetni. Ha szeretnél élni az elállási joggal kérjük, jelezd ezt ügyfélszolgálatunk felé 14 napon belül, ők tájékoztatnak arról az elállási jog gyakorlásának pontos részleteiről (Telefonon hívd őket a +36 20 982 6879 -es telefonszámon, vagy küldj emailt az info@bagsy.hu címre!). Kérjük, nézd át alaposan az ÁSZF menüpont alatt a részleteket! A vételár visszatérítését bankkártyás fizetés esetén átutalással teljesítjük. Utánvétes vásárlás esetén ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztessetek a számodra legkényelmesebb visszatérítési módról. Lehetőséged van arra is, hogy gyorsan és egyszerűen letöltsd az Elállási nyilatkozat nevű formanyomtatványunkat. Nincs más teendőd mint ezt kitöltve visszajuttatni a részünkre és csatolni mellé a számládat. Az Elállási nyilatkozat nevű formanyomtatványunkat ide kattintva tudod elérni.

Reklamáció

Bízunk abban, hogy a Bagsy.hu táskáddal maradéktalanul elégedett és boldog leszel! Ha valamilyen sajnálatos okból kifolyólag mégis problémád merülne fel, vagy rendeltetésszerű használat mellett is garanciát szeretnél érvényesíteni, úgy ügyfélszolgálatunk mindent megtesz, hogy a lehető leggyorsabban orvosolja a problémád. Kérjük, keresd őket telefonon vagy e-mailben, vagy küldd vissza a hibás terméket és mellékeld hozzá a visszaküldési űrlapot a benne leírtak szerint. A szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos információkról az ÁSZF-ben olvashatsz bővebben.

Mi az a rostbőr anyag?

Ha vásároltál már valamilyen bőr terméket, talán találkoztál már vele csak más néven (pl. préselt bőr, ragasztott bőr, bonded bőr). Érzetre és küllemre nagyon hasonló a valódi bőrhöz, viszont a gyártás technológiája miatt sokkal kedvezőbb árfekvésű táskák, pénztárcák és egyéb kellékek készíthetők belőle. Lényegében csak az igazán szakavatottak tudják ránézésre megállapítani, hogy az anyag nem valódi bőr, viszont jóval pénztárcabarátabb megoldás.

Mennyire tartós a rostbőr alapanyag?

Talán te is aggódsz, hogy ha a táskád nem 100% valódi bőr, akkor könnyen és gyorsan tönkremegy, berepedezik, lepattog. A rostbőr viszont nem csupán küllemre, de tartósságában is összehasonlíthatatlan a műbőrrel. Egy alacsonyabb nívójú (Top 3 kategóriás) Genuine típushoz hasonlítható az élettartama. A rostbőr alapanyag emellett minimum 50%-ban valódi bőrt kell hogy tartalmazzon az előírások szerint.

Tényleg környezetbarát a rostbőr?

Sok vásárlónknak ma már ez is egyre fontosabb szempont, a válasz pedig igen. A rostbőr egyik legfontosabb és nem elhanyagolható előnye a környezetkímélő előállítás. A bőrmaradványok felhasználásával nem keletkezik ipari szemét.